Súbory cookie sú nevyhnutné pre plynulý chod našej webstránky a poskytovanie našich služieb. Zároveň používame cookies na zacielenie reklamy a aby ste čo najlepšie vedeli využívať našu internetovú stránku. Vaše osobné údaje budú spracované a informácie z vášho zariadenia (súbory cookie, jedinečné identifikátory a ďalšie údaje zariadenia) môžu byť uchovávané, používané a zdieľané s dodávateľmi tretích strán, prípadne používané konkrétne týmto webom alebo aplikáciou. Niektorí dodávatelia môžu spracúvať vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu, proti ktorému môžete vzniesť námietku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať. Ďalšie informácie a možnosti nastavenia vašich preferencií nájdete v rámci našich Podmienok ochrany súkromia. Súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
nevyhnutné cookies - cookies potrebné pre plynulý chod stránky a poskytovanie našich služieb
voliteľné cookies - cookies zabezpečujúce personalizáciu reklám a zber analytických a štatistických dát návštevnosti pre zlepšenie našich služieb
EXO HOSTING
Skočiť na obsah

Štatistiky najčastejšie riešených problémov na technickej podpore


Roman

2 470 zobrazení

Technická podpora je dôležitou súčasťou každej webhostingovej firmy. V tomto blogu vám ukážeme, s akými problémami sa na nás zákazníci obracajú najčastejšie.

Spravili sme štatistiku z nášho ticket systému za uplynulý rok (za obdobie 9/2018 – 9/2019) počas ktorého sme spracovali 32 tis. emailov a z toho takmer 4 tis. autorizovaných požiadaviek, ktoré nám posielate z Control panelu pre rôzne zmeny.

 

Najčastejšie riešené požiadavky

Prvý graf obsahuje skupiny požiadaviek, ktoré riešime najčastejšie (zoradené v poradi):

  • EMAIL
  • CMS (Exoweb, WordPress, Joomla!)
  • SSL certifikáty
  • DOMENY
  • DNS
  • VPS (Virtuálne servery)
  • FTP

 

30-1-najcastejsie-poziadavky.png

 

Na grafe môžete vidieť, že jednoznačne najčastejšie riešené požiadavky sú ohľadom problémov s emailom. Možno prekvapivo sú tretie v poradí požiadavky ohľadom SSL certifikátov. Je to ale prirodzené, lebo v uplynulých rokoch sa SSL certifikáty začali používať vo veľkej miere aj na bežných weboch a zákazníci problematiku zatiaľ až tak neovládajú, tak potrebujú poradiť.

 

Emaily

Požiadavky v rámci rôznych problémov s emailom, ktoré s nami zákazníci riešia sa delia takto:

  • nastavenia
  • spamblock
  • blacklist
  • presmerovanie
  • spf
  • obnova emailov zo zálohy

 

30-2-email.png

 

Najviac požiadaviek sa týka nastavenia emailového klienta.

 

Služby webhostingu

Veľkú skupinu technických problémov, ktoré riešime tvoria jednotlivé služby, ktoré k webhostingu patria. Ich množstvo je v tomto poradí:

  • PHP
  • MySQL
  • zálohy
  • quota (zaplnený priestor)
  • obnova dát zo záloh
  • Multihosting
  • php.ini
  • .htaccess
  • cron
  • sponzoring

 

30-3-webhosting.png

 

Domény

Neoddeliteľnou súčasťou našej práce je aj technická podpora pri riešení rôznych problémov spojených s prevádzkou domén:

  • prevod
  • presmerovanie domény
  • whois
  • registrácia
  • verifikácia

 

30-4-domeny.png

 

Najviac času nám zaberie práca pri prevodoch (zmena registrátora) domén.

 

CMS

V posledných rokoch sú hlavne medzi laikmi veľmi obľúbené rôzne redakčné systémy ako WordPress, Joomla!, Prestashop a pod. Takisto aj my ponúkame v rámci našich služieb EXOWEB na adrese https://www.exohosting.sk/webstranka a keďže ho väčšinou používajú úplní laici, tak s tým je spojená dosť častá pomoc z našej strany. Poradie v počte riešných požiadaviek pri jednotlivých CMS je takto:

  • Exoweb
  • WordPress
  • Prestashop
  • Joomla!
  • Opencart

 

30-5-cms.png

 

Systém technickej podpory v EXO Hostingu sa snažíme neustále vylepšovať, aby sme našim zákazníkom pomohli s ich problémom čo najrýchlejšie a čo najlepšie a k tomu nám pomáhajú aj tieto štatistiky.

0 Komentárov


Odporúčaný komentár

Nie sú tu žiadne komentáre.

×
×
  • Vytvoriť nové...