Počas minulej plánovanej odstávky služieb nastala situácia, že hoci sme o tejto odstávke informovali vopred cez email (aj na našej stránke a Facebooku), nie všetci túto informáciu dostali. Prečo sa to stalo?
Zákazník pri objednávaní služieb u nás, má na konci objednávky možnosť odškrtnúť si tieto dve možnosti:
1. Chcem dostávať informácie o akciách, nových produktoch emailom
a
2. Chcem dostávať informácie o odstávkach a zmenách emailom
Prvá možnosť znamená, že zákazníkovi budú od nás chodiť emaily o novinkách, zľavách a rôznych akciách. Týmto kanálom tiež posielame linky na nové články v našom blogu, ktoré sa venujú aj nie nevyhnutným informáciám, ale často krát zaujímavým a prospešným.
Druhá možnosť zahŕňa posielanie informačných emailov o systémových zmenách a odstávkach.
Ak si zákazník zruší zaškrtnutie druhej možnosti, ujdú mu informácie o často krát dôležitých zmenách, nových funkcionalitách, či o odstávke. Nezneužívame tento kanál na posielanie reklamných mailov a tak sa nemusíte báť, že Vás budeme bombardovať zľavami a akciami.
Ako to mám nastavené?
Ak neviete, ako máte nastavené zasielanie emailov, môžete si ich pozrieť a nastaviť vo svojom Control paneli.
1. Kliknite na KONTAKTY
2. Kliknite na Zmeniť / Zobraziť.

3. Zaškrtnutím políčka si zvolíte o aké informácie máte záujem.

Ak sa Vám bude zdať, že emaily, ktoré Vám pošleme nie sú pre Vás zaujímavé, vždy môžete zrušiť ich odoberanie v Control paneli, alebo aj priamo na konci emailu.
Veríme, že si vyberiete správne a dostanú sa k Vám užitočné informácie.
Phishing