Ako dostať na email tú správnu informáciu

Ako dostat spravny email

Počas minulej plánovanej odstávky služieb nastala situácia, že hoci sme o tejto odstávke informovali vopred cez email (aj na našej stránke a Facebooku), nie všetci túto informáciu dostali. Prečo sa to stalo?

Zákazník pri objednávaní služieb u nás, má na konci objednávky možnosť odškrtnúť si tieto dve možnosti:
1. Chcem dostávať informácie o akciách, nových produktoch emailom
a
2. Chcem dostávať informácie o odstávkach a zmenách emailom

Prvá možnosť znamená, že zákazníkovi budú od nás chodiť emaily o novinkách, zľavách a rôznych akciách. Týmto kanálom tiež posielame linky na nové články v našom blogu, ktoré sa venujú aj nie nevyhnutným informáciám, ale často krát zaujímavým a prospešným.

Druhá možnosť zahŕňa posielanie informačných emailov o systémových zmenách a odstávkach.
Ak si zákazník zruší zaškrtnutie druhej možnosti, ujdú mu informácie o často krát dôležitých zmenách, nových funkcionalitách, či o odstávke. Nezneužívame tento kanál na posielanie reklamných mailov a tak sa nemusíte báť, že Vás budeme bombardovať zľavami a akciami.

Ako to mám nastavené?

Ak neviete, ako máte nastavené zasielanie emailov, môžete si ich pozrieť a nastaviť vo svojom Control paneli.
1. Kliknite na KONTAKTY
2. Kliknite na Zmeniť / Zobraziť.

zmena nastavení
Zmena nastavenia posielania emailov 1

3. Zaškrtnutím políčka si zvolíte o aké informácie máte záujem.

Znema nastavenia
Znema nastavenia

Ak sa Vám bude zdať, že emaily, ktoré Vám pošleme nie sú pre Vás zaujímavé, vždy môžete zrušiť ich odoberanie v Control paneli, alebo aj priamo na konci emailu.

Veríme, že si vyberiete správne a dostanú sa k Vám užitočné informácie.

 

 

Vlado
V EXO hostingu má na starosti marketing, povedané laicky - má heslá ku všetkým sociálnym sieťam. Dieťa prvej počítačovej generácie a mimo práce hudobník.
ZDIEĽAŤ

5 KOMENTÁRE

    • Mohlo sa ešte stať:
      1. Máte preplnenú schránku.
      2. Nemáte nastavenú správnu emailovú adresu.
      3. Hádže Vám emaily z adresy newsletter@exohosting.sk do priečinka SPAM.

      Samozrejme, vieme zistiť, či bol email na danú adresu naozaj poslaný.

      • Schranku nemam preplnenu, adresa by mala byt spravna a v spame nic nie je. Pozrite prosim ci bol poslany na moju adresu, je mozne ze chyba je u mna, ale hoci vase spravy co sa tyka akcii a zliav dostavam, ziadne upozornenia mi nechodia.

        • Máte pravdu. Preverili sme to a Vám a niekoľkým ďalším informačný mail nešiel. Upravili sme nastavenia odosielania a už by to malo ísť spoľahlivo. Ďakujeme za spätnú väzbu.

  1. Dobrý deň,
    súhlas s Petrom, som na tom rovnako.
    A ani jedna z uvedených príčin, uvedených Vladom, to nie je (všetko skontrolované).
    To len aby ste vedeli 🙂
    Pekný deň
    Ivan

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here